divendres, 20 de maig del 2011

L'IU A LA UEC

Al número 277 de la revista la Farga, a l'entrevista d'en Josep Cristòfol (En Josep sense por), llegim:
Un altre saltenc amb qui vaig tenir molta relació va ser l’Iu Bohigas. Va començar l’any 1956 o 57, quan a la UEC vam decidir organitzar cursos de català i l’Iu en va ser professor durant tres anys, després dels quals el vaig suplir jo mateix.
En una carta adreçada al secretari del l'Obra del Diccionari (6 d'agost de 1956), podem llegir al respecte:
En l’endemig, recullo la vostra suggerència d’enviar cartes a centres excursionistes del nostre país. Ja tinc l’adreça d’algunes d’aquestes entitats, puix que estic en relació amb la secció de Girona de la Unió Excursionista de Catalunya, on donaré probablement ben aviat un curs de català.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada